چگونه متاورس در حال حاضر مراقبت های بهداشتی را تغییر می دهد؟

فناوری بازی‌های ابری می‌تواند به پزشکان از مکان‌های متفاوت این امکان را بدهد که رویه‌ها را با هم، روی یک بیمار مجازی از طریق Zoom انجام دهند.وعده متاورس واقعی است و حتی بهتر از آن، فناوری زیربنایی بی سر و صدا این وعده را در صنعتی که انتظارش را ندارید انجام می دهد: مراقبت های بهداشتی.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

پزشکی AR

هنگامی که هدست‌های AR در اتاق عمل استفاده می‌شوند، می‌توانند به صورت دیجیتالی دوقلو دیجیتالی بیمار را در طول جراحی بر روی بدن فیزیکی قرار دهند. جراحان می‌توانند هنگام انجام یک عمل، داده‌های CT و MRI را «درون» بیمار ببینند، و دقیقا بدانند که سوزن، چاقوی جراحی یا مته در کجای آناتومی قرار می‌گیرد. جراحان قبلاً جراحی های واقعیت افزوده را بر روی بیماران زنده انجام داده اند، مشکلات ستون فقرات را اصلاح کرده و تومورها را از بین می برند. اینجاست که تلاقی دنیای دیجیتال و فیزیکی ارزش واقعی دارد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

در نهایت، آنچه واقعاً پزشکی متاورس را از هیاهویی که ممکن است در مورد آن می خوانید جدا کند این است که لازم نیست صبورانه منتظر بمانید، به امید اینکه روزی ارزش اجتماعی و تجاری را ببینید. از آموزش مشارکتی مبتنی بر ابر تا برنامه‌ریزی جراحی واقعیت افزوده، در بسیاری از موارد این ارزش در حال حاضر در حال تحقق است یا امروز در آستانه تحقق است. برای بیماران، متخصصان پزشکی، جامعه و صنعت در حال تحقق است.

Sam Glassenberg بنیانگذار و مدیر عامل Level Ex است که بازی های ویدیویی را برای تسریع پذیرش مهارت ها و درمان های جدید در پزشکی می سازد. قبل از Level Ex، او مدیر عامل ناشر پیشرو مستقل بازی در هالیوود بود و تیم گرافیک DirectX در مایکروسافت را رهبری می کرد، جایی که او جایزه فنی امی را از طرف تیمش برای پیشبرد سرگرمی های تعاملی پذیرفت.

 

منبع: fastcompany

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط