راه حل های دیجیتال سلامت


تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی مرتبط‌تر و آزمایشگاه‌های تشخیصی چابک را تصور کنید، جایی که فناوری‌های دیجیتال امکانات جدیدی را برای مراقبت بهتر باز می‌کنند.

هر منطقه در امتداد پیوستار مراقبت‌های بهداشتی با فشار بیشتری برای انجام کارهای بیشتر با کمتر مواجه است - از C-suite گرفته تا آزمایشگاه‌های پزشکی تا مجموعه جراحی و از اتاق معاینه کلینیک تا خانه بیمار.

در عین حال، مراقبت از بیمار اساساً در حال تغییر است. افراد با تهدید دوگانه افزایش نرخ بیماری های مزمن و ظهور بیماری های جدید روبرو هستند.

اما راه‌حل‌های دیجیتالی بیماران و سیستم‌های مراقبت بهداشتی را قادر می‌سازد تا اقدامات پیشگیرانه اولیه را انجام دهند، بیماری را به روشی شخصی‌سازی شده مدیریت کنند و بتوانند الگوها و روندها را در سلامت جمعیت شناسایی کنند.

امروزه، راه‌حل‌های دیجیتالی navify با آزاد کردن قدرت تحول دیجیتال به برآورده کردن این انتظارات مهم کمک می‌کنند.

با ترکیب قدرت فناوری پیشرفته، تجزیه و تحلیل داده ها و تخصص مراقبت های بهداشتی، ما اکوسیستم های مراقبت های بهداشتی را شکل داده و سازماندهی می کنیم، راه حل های یکپارچه، امن و منسجمی را ارائه می دهیم که بینش های مبتنی بر داده را برای افزایش کارایی و کمک به بهبود مراقبت از بیمار ارائه می دهد.

بینش های مرتبط برای مراقبت بهتر. این شخصی است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

در تغییر تمرکز بر حجم به رویکرد مبتنی بر ارزش برای مراقبت، مدیریت آزمایشگاه و سیستم‌های مراقبت بهداشتی - از جمله تمام تنظیمات ارائه مراقبت‌های بهداشتی - با بسیاری از چالش‌های مشترک مهم روبرو هستند.

اینها شامل منابع داده و سیستم های اطلاعات آزمایشگاهی قطع شده، کاهش بازپرداخت و کمبود کارکنان ماهر است.

راه‌حل‌های دیجیتالی navify® Roche Diagnostics با ترکیب اتصال، قابلیت همکاری و حریم خصوصی/امنیت داده‌ها در یک اکوسیستم باز و ایمن، به رفع این چالش‌ها کمک می‌کند،

تصمیمات مراقبت بهداشتی مطمئن و به موقع را امکان‌پذیر می‌سازد که مراقبت از بیمار را بهبود می‌بخشد و در عین حال به افزایش ارزش عملیاتی، بالینی و مالی کمک می‌کند.

بیمار محوری

  • ارائه مراقبت به بیماران: مراقبت های بهداشتی در حال غیرمتمرکز شدن است، از رساندن بیماران به مراقبت تا ارائه مراقبت به مردم در هر کجای سفر بیمار. سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی تمرکز خود را تغییر می‌دهند تا بیماران و داده‌ها را در میان تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی وصل کنند، کارایی عملیاتی و دسترسی به مراقبت‌های با کیفیت را با هزینه مناسب بهبود بخشند.

 

  • تسهیل دسترسی به داده‌های بیمار مناسب در زمان مناسب: داده‌های بیمار قطع شده ممکن است بینش‌های مهمی را که مراقبت از بیمار را راهنمایی می‌کنند، به تأخیر بیندازند.

متخصصان مراقبت‌های بهداشتی به دسترسی راحت و غیرمتمرکز به داده‌های آزمایشگاهی و سوابق و داده‌های بیمار نیاز دارند تا تصمیمات مطمئن در سراسر مراقبت‌ها را دریافت کنند و به بیماران در جایی که هستند کمک کنند.

  • فعال کردن انتقال به مراقبت بیمار محور: ما می‌خواهیم به مشتریان کمک کنیم با اتصال داده‌های آزمایش‌های آزمایشگاهی با ارائه‌دهندگان، فرصت‌ها را باز کنند. Roche با راه‌حل‌های اتصال Navify که از کسب‌وکارشان پشتیبانی می‌کند، به مشتریانی که در مرحله انتقال پیشروی می‌کنند کمک می‌کند تا بیمار محورتر شوند.

علوم سلامت

  • آوردن تفکر مراقبت های بهداشتی به فناوری برای فعال کردن مراقبت های مبتنی بر ارزش: علم سلامت دانش علمی و درک عمیق سیستم های مراقبت های بهداشتی را ترکیب می کند. در Roche، ما تفکر مراقبت‌های بهداشتی و نظم علمی را به نوآوری‌های فنی می‌آوریم و فناوری‌های دیجیتالی متصل را ارائه می‌کنیم که بینش‌های ارزشمند و به موقع را امکان‌پذیر می‌سازد.

 

  • ارائه بینش های متنی: navify داده های بیمار را به طور کلی از منابع متعدد در تنظیمات مراقبت به هم متصل و ادغام می کند، و به متخصصان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا بینش های معنی داری به دست آورند که مدیریت کارآمد فرآیند و مراقبت شخصی تر از بیمار را هدایت می کند.

 

  • توانمندسازی مدل‌های مراقبت مبتنی بر ارزش: با ارائه شواهد قوی از تأثیر بالینی، عملیاتی و مالی راه‌حل‌های دیجیتالی خود، مشتریان را قادر می‌سازیم تا به‌طور مؤثر به سمت مدل‌های مراقبت مبتنی بر ارزش حرکت کنند.

منبع مقاله :https://diagnostics.roche.com

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

 

منبع:
https://diagnostics.roche.com

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط