اجماع کارشناسان در مورد متاورس در پزشکی

اخیراً، پروفسور Chunxue Bai و همکارانش تعریفی از Metaverse در پزشکی به عنوان اینترنت پزشکی اشیاء (MIoT) ارائه کرده اند که با استفاده از عینک AR ویا VR تسهیل می شود.یک پانل چند رشته ای متشکل از پزشکان و متخصصان فناوری اطلاعات از آسیا، ایالات متحده و اروپا، مقالات منتشر شده را در مورد اجماع کارشناسان در مورد اینترنت اشیاء پزشکی، با اشاره به نتایج مطالعه در زمینه فناوری متاورس، تجزیه و تحلیل کردند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

اجرای سه کارکرد اساسی MIoT یعنی درک جامع، انتقال قابل اعتماد و پردازش هوشمند با استفاده از یک پلتفرم متاورس که از عینک های واقعیت مجازی ، واقعیت مجازی و سیستم MIoT تشکیل شده و با فناوری های ادغام شده است، امکان پذیر است. (ساخت هولوگرافیک، تقلید هولوگرافیک، ادغام واقعیت مجازی و ارتباط متقابل مجازی ). به عبارت دیگر، از طریق تعامل بین متخصصان آنلاین و حضوری و پزشکان ترمینال، می‌توانیم آموزش پزشکی، رواج علم، مشاوره، تشخیص و درمان درجه‌بندی شده، تحقیقات بالینی و حتی مراقبت‌های بهداشتی جامع را در متاورس انجام دهیم.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

تعامل بین متخصصان انلاین و حضوری و کاربران ترمینال (از جمله پزشکان ترمینال، بیماران و حتی اعضای خانواده آنها) همچنین می تواند خدمات پزشکی مختلف مانند پیشگیری از بیماری، مراقبت های بهداشتی، معاینه فیزیکی، تشخیص و درمان بیماری ها، توانبخشی، مدیریت را تسهیل کند. بیماری های مزمن، مراقبت های خانگی، کمک های اولیه، حضور سرپایی، مشاوره و غیره. علاوه بر این، لازم به ذکر است که امنیت پیش نیاز Metaverse در پزشکی است و یک سیستم امنیتی قابل اعتماد، زیربنای تضمین عملکرد طبیعی است.

 

نتیجه

استفاده از پلتفرم ترمینال Cloud Plus می تواند تعامل بین متخصصان از راه دور و حضوری و پزشکان ترمینال را به منظور تحقق آموزش پزشکی، رواج علم، مشاوره، تشخیص و درمان درجه بندی شده، تحقیقات بالینی و حتی مراقبت های بهداشتی جامع در متاورس امکان پذیر کند.

 

منبع: sciencedirect

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط