متاورس چه نقشی در تغییر شکل بخش مراقبت های بهداشتی ایفا می کند؟

دکتر Ben O. J. El Idrissi، مدیر اجرایی و بنیانگذار Aimedis می گوید: راه حل های سلامت دیجیتال به دلیل فناوری های واقعیت افزوده و مجازی در آستانه رشد بی سابقه ای هستند.

 

Metaverse چگونه می تواند بخش مراقبت های بهداشتی را تغییر دهد؟

ما شاهد رشد باورنکردنی در کاربرد راه حل های دیجیتال در دو دهه اخیر بوده ایم. این رشد در دو سال گذشته با افزایش پذیرش راه حل هایی که امکان تعامل از راه دور را فراهم می کند، شتاب گرفته است. سیستم مراقبت های بهداشتی یک غول پیچیده است که نیاز به استراتژی های تعامل شدید برای دستیابی به کارایی و نتایج مطلوب دارد. برای مثال، دانش‌آموزان می‌توانند به درس‌های Metaverse بپیوندند و در جراحی‌هایی شرکت کنند که جزئیات را به صورت سه بعدی نشان می‌دهند.

بیماران می توانند قبل از جراحی با پزشک خود صحبت کنند و یک پیاده روی دیجیتالی را در میان امکانات تجربه کنند. حرفه ای ها می توانند رویه ها را با همکاران خود در سراسر جهان در اتاق های کنفرانس دیجیتال بحث کنند. آیا این جدید است؟ نه در اصلش نه با این حال، کیفیت یا، بیایید بگوییم، غوطه وری یک تمایز کلیدی است. فناوری نه تنها از طریق قدرت محاسباتی بهتر و هدست‌های واقعیت مجازیVR جهان‌های مجازی را در دسترس‌تر می‌سازد، بلکه اتصال بیشتری به دستگاه‌هایی فراهم می‌کند که می‌توانند از تجربه و درمان واقعی پشتیبانی کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا می توانید در مورد شرکت خود به ما بگویید؟

ما یک پلت فرم یکپارچه مبتنی بر بلاک چین با برنامه های بلاک چین سلامت محور برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران هستیم. ما ویژگی‌های انحصاری بلاک چین، از جمله امنیت، قابلیت همکاری، و مقیاس‌پذیری را برای افزودن امکانات جدید در فضای فعلی سلامت الکترونیک پزشکی آورده‌ایم. ما در حال ایجاد اولین بازار پزشکی و علمی NFT B2B هستیم، یک اکوسیستم مراقبت های بهداشتی که در آن کاربران می توانند داده های پزشکی را خریداری و بفروشند. پلتفرم ما بازاری را برای پایگاه بزرگی از داده های استفاده نشده فراهم می کند و منبعی حیاتی برای صنعت داروسازی و فناوری بهداشتی ارائه می دهد که برای توسعه دارو، دستگاه و نرم افزار از جمله هوش مصنوعی بسیار مهم است.

 

اخیراً شما شهر مراقبت های بهداشتی Metaverse را راه اندازی کرده اید. می توانید در این مورد توضیح دهید؟

ما دمو "شهر سلامت" را راه اندازی کردیم که اولین تجربه پزشکی Metaverse در نمایشگاه Arab Health در دبی است. اکنون ما در حال استفاده از ارائه دهندگان و مؤسسات آینده نگر مراقبت های بهداشتی هستیم که خدمات و آموزش را به مشتریان خود ارائه می دهند. توسعه ادامه خواهد یافت و پیشرفت ما در طی چندین سال آینده ترکیب خواهد شد و به افراد، خدمات و محصولات بیشتری اجازه می دهد تا یکپارچه شوند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

آینده مراقبت های بهداشتی و مراقبت از بیمار را در متاورس چگونه می بینید؟

برای بیماران: آینده مراقبت از بیمار در Metaverse مراقبت های قبل و بعد از بستری شدن در بیمارستان را برای بیماران افزایش می دهد. توانایی برقراری ارتباط با متخصصان مراقبت های بهداشتی از خانه در نهایت میزان عود را پس از درمان ها و روش های جراحی کاهش می دهد و به مدیریت پیشرفت درمان با نیاز کمتر به برنامه ریزی ویزیت هایی که می تواند برای بیماران دشوار و پرهزینه باشد کمک می کند.

مراقبت از بیمار در Metaverse همچنین به بیماران و پزشکان کنترل بیشتری بر مدیریت طولانی مدت بیماری‌های مزمن می‌دهد و امکان گزارش‌دهی منظم و جلسات پیگیری بین پزشکان و بیماران را فراهم می‌کند. پیگیری معمول ارائه شده در تجربه Metaverse ما به طور قابل توجهی بر مدیریت طولانی مدت شرایط و کاهش عوارض ناخواسته تأثیر می گذارد.

 

برای بیماران

برای بخش های مراقبت های بهداشتی: استرس کمتر بر زیرساخت ها. پذیرش Metaverse در مراقبت های بهداشتی مقدار قابل توجهی از گردش کار را به سمت خدمات مبتنی بر راه دور تغییر خواهد داد. ایجاد خدمات از راه دور استرس زیرساخت‌ها را کاهش می‌دهد و در عین حال به بیماران دسترسی بهتری به مراقبان می‌دهد و سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما را تقویت می‌کند و آن را در مواجهه با شرایط اضطراری مانند همه‌گیری انعطاف‌پذیرتر می‌کند.

آموزش: آموزش نقش بزرگی در مراقبت های بهداشتی ایفا می کند و کاملاً قابل انتقال به دنیای دیجیتال است. نمایشگاه‌ها، سخنرانی‌های پزشکی و سایر رویدادهای اطلاعاتی محرک قابل توجهی برای مشارکت متخصصان و مشتریان در سراسر جهان خواهند بود.

 

منبع: gulfbusiness

 

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط