دندانپزشکی در متاورس

دکتر شرر می گوید که دندانپزشکان می توانند با انجام جراحی های خود در متاورس از مزایایی بهره مند شوند. دندانپزشکان می توانند انواع آگاهی از برند و فرصت های تبلیغاتی را در این دنیا ایجاد کنند. آن‌ها می‌توانند NFT‌هایی را ارائه دهند که امتیازات عضویت را در دنیای واقعی فراهم می‌کنند، مانند دسترسی رایگان به متخصصان بهداشت دندان، یا مزایای آینده در متاورس مانند لوازم جانبی آواتار، تخفیف‌های قیمت یا کارت‌های وفاداری.

داشتن یک تور در مطب و یادگیری کمی بیشتر در مورد دندانپزشکی، بیماران فوبیا را تشویق می‌کند تا با محیط آشنا شوند و ترس‌هایشان را کاهش دهد، و این احتمال را افزایش می‌دهد که برای دریافت درمان مورد نیاز مراجعه کنند. در همین حال، شرکت دیگری به نام Immersive Touch از واقعیت مجازی برای انجام عمل های دندانپزشکی قبل از انجام عمل جراحی در زندگی واقعی استفاده می کند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

یک زنجیره دندانپزشکی بریتانیایی متوجه شده اند که به حضور متاورس نیاز دارند. در حالی که بیماران نمی توانند کار واقعی دندانپزشکی را انجام دهند، برند پتانسیل بازاریابی را برای به اشتراک گذاشتن وجود آنلاین می بیند.

Dental Design Studio اولین برندی است که ادعای دندانپزشکی را در متاورس مطرح کرده است. گروه دندانپزشکی بریتانیا 15 مکان واقعی در سراسر بریتانیا دارد و اکنون یکی در Sandbox است.

در این زمین، زنجیره دندانپزشکی قصد دارد تصاویر آینه ای تعاملی از جراحی های خود بسازد. در متاورس دندانی، بیماران می توانند روی صندلی دندانپزشکی بنشینند، مشاوره دریافت کنند، از درمان های مجازی لذت ببرند، با کارکنان صحبت کنند و فیلم های بهداشت دندان را تماشا کنند. کاربران می‌توانند آواتارهای خود را ایجاد کنند و حتی می‌توانند ظاهر آن‌ها را سفارشی کنند – تا دندان‌هایشان.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

دندانپزشکی و آموزش

همه اینها به جای استفاده عملی از متاورس، به نظر سرگرم کننده بسیار زیادی است. اما یک فرصت جالب برای آموزش در اینجا وجود دارد. زنجیره دندانپزشکی می گوید دوره ها و سخنرانی های دندانپزشکی را می توان به صورت آنلاین ارائه کرد. با استفاده از متاورس، جراحی های منطقه ای اکنون می توانند مخاطبان بین المللی را جذب کنند.

دکتر جف شرر یکی از بنیانگذاران آن است. در استودیو طراحی دندانپزشکی، ما همیشه به فناوری علاقه مند بوده ایم و سعی کرده ایم در هر زمینه ای که به نفع بیماران ما باشد، نوآوری کنیم. از آنجایی که مردم به طور فزاینده ای شروع به استفاده از متاورس به عنوان نوعی تعامل اجتماعی می کنند، ما این ایده را به وجود آوردیم که گروهی از اقدامات دندانپزشکی را در متاورس ایجاد کنیم . به بیماران این فرصت را می دهیم که دندانپزشکی را به روشی متفاوت تجربه کنند.

بیماران و کودکان بسیار عصبی اکنون می توانند از آسایش در خانه خود ببینند که دندانپزشک چگونه است و آنها را برای ملاقات بعدی آماده می کند. از طریق جادوی واقعیت مجازی، آن‌ها می‌توانند روی صندلی دندانپزشکی بنشینند و محتوای تعاملی را فعال کنند و به آن‌ها نحوه مراقبت بهتر از دندان‌های خود را آموزش دهند.

 

منبع: bacpress

 

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط