متاورس،راه حل های مراقبت های بهداشتی

پروژه های مراقبت های بهداشتی خود را با همگرایی محیط های فیزیکی و مجازی که در یک متاورس معرفی شده اند، تغییر شکل دهید. با تسهیل مراقبت مجازی و تقویت تجربه کاربر، دامنه خدمات مراقبت های بهداشتی خود را گسترش دهید.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

صنعت مراقبت های بهداشتی امروزی با رهبری فناوری های مختلف نوآورانه و پیشرفته، با تسهیل سلامت از راه دور برای کاربران خود، قدم به دنیای دیجیتال گذاشته است. در حال حاضر، دامنه آن محدود به ارتباط از راه دور بین بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، پزشکی از راه دور، ردیابی از راه دور و مشارکت در فعالیت های تناسب اندام است. ترکیب متاورس در جهان مراقبت های بهداشتی به بعد جدیدی برای خدمات مراقبت های بهداشتی مجازی دسترسی پیدا می کند. متاورس این پتانسیل را دارد که فرآیندهای قدیمی در بخش مراقبت های بهداشتی را با دیجیتالی سازی پیشرفته در زمینه تشخیص، تحقیق و توسعه، ردیابی سلامت و موارد دیگر جایگزین کند. با این حال، طراحی و توسعه یک متاورس واقعی چالش واقعی است. طراحی مدل‌های سه‌بعدی ، از جمله آواتارها، همگام‌سازی دارایی‌های دیجیتال و فیزیکی، و ارائه یک فضای سه بعدی ، به شبیه‌سازی‌های پیچیده و تخصص گسترده نیاز دارد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

با متاورس، مفهوم درمان از راه دور بیمار در حال تغییر است. تخصص و تجربه اثبات شده ما در بلاک چین و توسعه برنامه های کاربردی غیرمتمرکز راه حلی را برای مشکل طراحی و توسعه متاورس به ارمغان می آورد. با تسهیل تعامل انسانی غنی که تجربه حضوری را دوباره ایجاد می‌کند، ما یک متاورس می‌سازیم که نظارت و درمان بی‌درنگ بیمار را ارائه می‌دهد. رابط های سه بعدی همه جانبه، ارائه تجربیات کاربر واضح و واقعی، دسترسی به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بدون مرز و اتصال دیجیتال همزمان و بی درنگ که از مرزهای فیزیکی فراتر می رود، برخی از ویژگی های راه حل متاورس مراقبت های بهداشتی ما هستند.

 

منبع: leewayhertz

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط