آشنایی با سامانه تله ویزیت

مراقبت ار بیماران در هرزمان و درهرکجا با تله ویزیت!

قبل از مراجعه به پزشک به تله ویزیت فکر کنید...

سامانه تله ویزیت، بهترین و مناسب ترین روشی است که میتوانید در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین با پزشکان، متخصصین در تمام حوزه های  سلامت و بهداشت ارتباط برقرار کنید و تله ویزیت شوید. سامانه تله ویزیت شمارا به صورت امن به پزشکتان به صورت آنلاین متصل میکند و یک تله ویزیت با کیفیت را در 24/7/365به شما ارائه میدهد حتی اگر پزشک متخصصی را در حوزه بیماری خود نشناسید دراین سامانه میتوانید به بهترین پزشکان و متخصصین وصل شوید .

نسخه های پیشین،جواب آزمایشات و ...را برای پزشک خود به صورت امن ارسال کنید و یا از پزشک خود درخواست تجدید  آزمایشات را داشته باشید. همچنین در صورت نیاز پزشکی، نسخه ای به صورت آنلاین برای شما تجویز میشود.این مراقبت های بهداشتی در هر زمان و هر کجا که شما آن را می خواهید،ممکن است!در تله ویزیت میتوانید نوبت ویزیت حضوری خود را نیز به صورت آنلاین رزرو کنید.هرزمان سوالی از پزشک خود داشتید میتوانید به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن تله ویزیت به پزشکتان متصل شوید و سوالات خود را در کوتاهترین زمان ممکن بپرسید و در صورت نیاز،حضوری مراجعه کنید.

حتی میتوانید عکس آزمایشات خود را بفرستید و نظر پزشکتان را بخواهید و با یک ویزیت آنلاین بدون معطلی پاسخ سوال خود را از پزشکتان دریافت نموده و در صورت نیاز برای درمان اقدام کنید. پزشکان تله ویزیت می توانند برای بسیاری از مسائل پزشکی به شما کمک کنند، از جمله:

- مشکلات و بیماری زنان

-درد مزمن

- گلو درد و گرفتگی بینی

- آلرژی

- علائم سرماخوردگی و آنفولانزا

- عفونت مجاری ادراری

- عفونت تنفسی

- مشکلات سینوسی

- عفونت گوش و موارد دیگر ...

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن تله ویزیت،ابتدا اپ را دانلود نموده پس از ثبت نام و انتخاب پزشک و پرداخت حق ویزیت به راحتی به پزشک مورد نظر خود متصل شوید.

همچنین میتوانید با دنبال کردن سایت و صفحه های اجتماعی تله ویزیت از آخرین اخبار سلامت و مقالات پزشکی مطلع و بهره مند شوید.

  • پزشک خود را پیدا کنید و با هزینه کمتر و بدون نیاز به مراجعه حضوری با دکتر صحبت کنید  و نله ویزیت شوید.
  • سوال پزشکی خود را بپرسید، در اسرع وقت توسط نزدیکترین پزشک به شما پاسخ داده خواهد شد.

پزشک و کادردرمان گرامی، شما می‌توانید با عضویت در تله ویزیت از تمامی سرویس‌ها و خدمات سامانه ما بهرمند شوید. همچنین با عضویت در جمع پزشکان و کادردرمان تله ویزیت، کسب‌و‌کار آنلاینتان را رشد و بهبود دهید.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط