مزایای ویزیت از راه دور برای افراد مبتلا به کرونا

کرونا ویروس جدید از چین به سراسر دنیا شیوع کرده است و تا کنون جان 2300 نفر را گرفته است. ویروسی که به ریه‌ها حمله کرده و آنها را عفونی می‌کند. افراد بالای 50 سال و دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، ریوی، دیابت و فشار خون بالا بیشتر در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند. کرونا در ایران هم شیوع کرده و تاکنون جان 8 نفر را گرفته است. در طب سنتی راهکارهایی برای تقویت سیستم بدنی و ریه‌ها در نظر گرفته شده تا بدن نسبت به ابتلای این بیماری مقاوم شود. همچنین شستن دستان و ضد عفونی کردن آن، عدم دست دادن و روبوسی کردن با دیگران، کمتر حضور پیدا کردن در مجامع عمومی و قرنطینه کردن افراد مبتلا شده به این بیماری باعث جلوگیری از شیوع آن می‌شود.
 
همانطور که می‌دانیم، کرونا هم یک بیماری ویروسی و واگیردار است که هنوز واکسن آن پیدا نشده است. البته مانند تمامی انواع آنفولانزاها این بیماری ویروسی هم داروی خاصی برای درمان ندارد، راهکار آن تقویت سیستم ایمنی و تقویت سلامت و ایمنی ریه‌ها است. چرا که بیماری کرونا بیشترین تاثیر را بر روی ریه می‌گذارد. در طب سنتی تاکید بر درمان بیماری بر تقویت سیستم ایمنی و پیگیری سبک سالم زندگی است. اخیرا مشخص شده است که ابتلا به این بیماری ارتباط مستقیمی با نوع طبع و مزاج افراد دارد. به طوری که افراد سرد مزاج بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند.به لطف فناوری، روش‌هایی وجود دارد که نیازی به مراجعه حضوری به مطب و کلینیک پزشک نیست. با ویزیت آنلاین می‌توانید خدمات درمانی مورد نیازتان را به دست آورید.
 
مزایای مشاوره آنلاین
 
مهمترین مزایای مشاوره آنلاین عبارتند از:
 
-احتیاجی به طی کردن مسیر نیست.
-راه‌های زیادی برای بهبود علائم بیماری پیشنهاد می‌شود.
-در هزینه‌های درمانی صرفه‌جویی می‌شود.
-می‌توان به راحتی نسخه درمانی خود را تحویل گرفت.
-از نظر امنیتی و حفظ حریم شخصی شرایط خوبی دارد.
-راحت و مناسب است.
-خطری برای مبتلا شدن به بیماری‌های عفونی و میکروبی در مطب پزشک وجود ندارد.
 
 
تشخیص و ویزیت بیماران مبتلا به کرونا از راه دور
بیماران مبتلا به کرونا میتوانند به صورت آنلاین می‌توان ابتدا سوالات و دغدغه‌های خود را در صورت مشاهده علائم اولیه ابتلا به بیماری کرونا از طریق سامانه های ویزیت آنلاین مانند سامانه تله ویزیت اقدام به ویزیت آنلاین نموده و از راه دور با پزشک صحبت کرده ، ویزیت شده و پایش شوند.درصورتی که علایم حیاتی مانند تنگی نفس داشتید با اورژانس تماس بگیرید..
یکی از مهمترین مزایای تشخیص و ویزیت افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس جدید قرار نگرفتن در اتاق انتظار معاینه است. چرا که ممکن است به دلیل آلوده بودن مراکز درمانی افرادی که حتی هنوز به این بیماری مبتلا نشده‌اند و یا در مراحل ابتدایی آن قرار دارند، با تماس با افراد یا محیط و اجسام آلوده وضعیت وخیم تری پیدا کنند. یک پزشک متخصص از راه دور می‌تواند حتی نتایج آزمایشات شما را از طریق ارسال عکس بررسی کند و جواب آن را به همراه نسخه مورد نیاز برای تهیه دارو بفرستند. از طرفی انتظار کشیدن در اتاق و خانه خود بسیار بهتر از انتظار کشیدن در اتاق یا مرکز درمانی با لباس بیرون از خانه و در کنار دیگر افراد و بیماران است. 
 
در سایت www.TeleVisit24.com تنها با وارد کردن نام و نام خانوادگى و شماره موبایل و ثبت نام در سامانه تله ویزیت ، بلافاصله و حداکثر طى مدت ٢٤ ساعت پاسخ خود را از بهترین پزشکان متخصص دریافت کنید.
 

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط