مزایای تله ویزیت

این روزها میتوانید از سامانه هایی که  خدمات ویزیت آنلاین را به کاربران در پلتفرم‌های گوناگون ارائه می‌کنند مانند سامانه تله ویزیت (TeleVisit24) ، استفاده کنید. این سرویس در همکاری با پزشکان متعدد، سرویس‌های ویزیت از راه دور را به کاربران ارائه می‌کنند که می‌تواند نیاز اولیه‌ی آن‌ها به معاینه را در وضعیت کنونی برطرف کند. اپلیکیشن این سامانه نیز برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS دردسترس است و امکان ویزیت از راه دور بیمار را با پزشک فراهم می‌کند.

امروزه اکثر کشورهای جهان به استفاده از ویزیت و درمان از راه دور روی آورده و آن را حلال بسیاری از مشکلات موجود در مسائل پزشکی می دانند.

درمان از راه دور به روش های گوناگونی امکان پذیر می باشد و برای اولین بار در تاریخ این امکان توسط یک ارتباط تلفنی ساده برقرار گردید. پیشرفت دانش و به وجود آمدن روش های نوین ارتباطی امکان برقراری ارتباط تصویری را نیز در سطح جهان فراهم نمود که گام بزرگ و ارزشمندی در ارتباطات انسان ها به شمار می آید.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

راجع به چه مشکلاتی می توانیم به صورت ویزیت آنلاین با متخصصین صحبت کنیم؟

حتما برای هر یک از ما این مسئله پیش آمده است که برای یک پرسش کوتاه در خصوص بیماری، نحوه و میزان مصرف دارو، علائمی که نیاز به ویزیت جهت تشخیص بیماری دارد و یا حتی نشان دادن یک برگه آزمایش ساعت ها در مطب پزشک معطل مانده باشیم. در حقیقت تله ویزیت امکانی را برای ما فراهم می سازد تا جز در موارد واقعا ضروری نیازی به حضور در مطب پزشک نداشته باشیم، بنابراین می توان گفت برای هر نوع مشکلی می توان از تله ویزیت استفاده کرد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

چه کسانی به تله ویزیت نیاز دارند؟

بسیار پیش آمده است که دچار بیماری یا شرایطی شده ایم و از صحبت کردن حضوری در خصوص مشکلمان با پزشک دچار خجالت شده باشیم، مشکلاتی نظیر اختلال در روابط زناشویی، اختلالات دستگاه تناسلی، حتی در مواردی حادتر مثلا احتمال ابتلا به ایدز و بیماری های مقاربتی و یا حتی مشکلات روانی و عاطفی که از بازگو کردن آنها در حضور دیگران معذوریم، در تمام این موارد ذکر شده می توان با آسودگی خیال از ناشناس ماندن و قضاوت شدن، از تله ویزیت پزشکی در حوزه تخصصی مورد نظر بهره مند شویم.

گاهی دسترسی به یک پزشک متخصص با تجربه برای ما امکان پذیر نیست، یا مثلا برخی از ما که در مناطق محروم دور از شهرهای بزرگ زندگی می کنیم، خانم های باردار یا مادران تازه زایمان کرده که امکان خروج از منزل به سختی برای مان فراهم می شود، سالمندان، معلولین، افراد افسرده و صدها نمونه دیگر از ما که مشکل داریم اما توان مالی یا امکان صرف وقت کافی برای حل مشکل پزشکی و بهداشتی خود نداریم، در هر زمینه ای که دچار مشکل یا بیماری هستیم، می توانیم با متخصصین آن حوزه تله ویزیت کرده و به بیان مشکل خود بپردازیم.

یکی از شرایطی که لزوم استفاده از تله ویزیت را بیش از هر زمان به رخ کشید، روزهای قرنطینه و شیوع همه گیری بود، برای آن دسته از ما که در این دوران دچار مشکل و بیماری بودیم و یا احساس می کردیم ممکن است به بیماری مبتلا شده باشیم و نیاز به ویزیت با پزشک داشتیم، اما شرایط اجازه حضور در مراکز شلوغی چون درمانگاه ها و اورژانس های مراکز پزشکی نمی داد، بیش از دیگران به لزوم یک مرجع جامع برای دریافت تله ویزیت و غیر حضوری را درک کردیم.

 

تله ویزیت به شما امکان می دهد زمان، مکان و جهت اولیه موضوع ویزیت را تعیین کنید

همانطور که ذکر شد، تتظیم نوع ویزیت می تواند سخت ترین کار باشد. تله ویزیت باعث می شود گفتگو در طول هفته ادامه یابد. پزشک با ویزیت سریع، سؤال های شما را پاسخ میدهد و به شما روش های تفکر و یا راه حل توصیه میکند.

هیچ “مکان حضوری” در تله ویزیت وجود ندارد. جلسه شما هر جا که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید میتواند برگزار شود. کاربران اپلیکیشن جلسات درمان خود را در تخت های دلپذیر خود، در یک پارک آفتابی یا هر جایی که احساس راحتی می کنند برای ارتباط با پزشک خود برگزار میکنند. حتی پس از آن، شما مجبور نیستید در کنار یک لپ تاپ بخوابید. هر کجا که تلفن هوشمند شما هست،  در واقع درمانگر تان آنجاست.

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط