رفع نیازهای بیماران و ارائه دهندگان با مراقبت های بهداشتی هوشمند

سلامت هوشمند فن آوری را با دارو ترکیب می کند تا زندگی بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را بهبود بخشد. ما چهار حوزه پرطرفدار در سلامت هوشمند را شناسایی کرده‌ایم.

مراقبت های اولیه از راه دور یکی از این روندها است. از آنجایی که تکنولوژی به سرعت در حال تکامل است و دستگاه های دیجیتال به راحتی در دسترس هستند، بیماران در جایی که هستند در مورد درمان ها و سلامت کلی انتظار کمک دارند. با این حال، چالش‌هایی برای ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی وجود دارد تا به‌روز بمانند و از ایمنی داده‌های بیمار اطمینان حاصل کنند، زیرا چشم‌انداز فناوری به سرعت در حال تغییر است.

مراقبت های تخصصی از راه دور روند دیگری است، مانند مراقبت از بیماران دیابتی در خانه و کمک پزشکان از راه دور به بیماران مبتلا به فشار خون بالا. در ابتدا، این خدمات اغلب توسط شرکت های خصوصی ارائه می شد. فناوری قفل این بخش از بازار را باز کرده است و به بخش مراقبت های بهداشتی عمومی اجازه می دهد تا از مراقبت های تخصصی هوشمند و از راه دور استفاده کند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

یکی دیگر از موضوعات پرطرفدار خودمراقبتی از راه دور است، از جمله خود نظارتی با دستگاه های هوشمند. ساعت هوشمند می تواند فعالیت قلب، فشار خون، دما، سطح قند خون و اشباع اکسیژن را ردیابی کند. به عنوان مثال، اپل ده‌ها شرکت را خریداری کرده است که دستگاه‌های تشخیصی خانگی (link apple-article) می‌سازند، نمونه‌ای از یک شرکت خصوصی که زمینه را برای بخش مراقبت‌های بهداشتی عمومی فراهم می‌کند تا خودمراقبتی از راه دور عالی را برای همه فراهم کند.

تله ویزیت مراقبتی با کمک ابزارهای دیجیتال حوزه ای در سلامت هوشمند است که به بیماران در جایی که هستند با نیازهای خاص خود کمک می کند. چالشی که برای مراقبین وجود دارد، انتخاب ابزارهای دیجیتالی صحیح و به کارگیری موثر آنها برای ارزش پایدار است.

در زیر لطفاً نمونه پیشنهادات و راه‌حل‌هایی را بیابید واز فرصت‌های موجود در سلامت هوشمند بهره‌مند شوند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

بهبود مراقبت در منزل برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن

مراقبت های تخصصی از راه دور این امکان را برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت و فشار خون و درد فراهم کرده است تا مراقبت های خود را بهینه کرده و در جایی که هستند دریافت کنند.  ارزیابی‌های فناوری را از طریق شتاب‌دهنده توسعه دیجیتال خود ارائه می‌کنیم و تجزیه و تحلیل‌ها و توصیه‌های قانونی، پشتیبانی در سراسر فرآیند تدارکات و استراتژی‌های اجرای راه‌حل را با استفاده از روش‌های چابک ارائه می‌کنیم.

 

دستگاه های تلفن همراه و نیاز به مراقبت های بهداشتی

دستگاه های تلفن همراه در مراقبت های بهداشتی زندگی بیماران و محیط کار را برای کارکنان پزشکی بهبود می بخشد. کارکنان مراقبت های بهداشتی برای ردیابی ضربان قلب و وضعیت سلامتی یک بیمار به صفحه کامپیوتر چسبانده شده بودند، اما با دستگاه های تلفن همراه، پزشکان و پرستاران می توانند به این داده ها در هر کجا که هستند دسترسی داشته باشند. مثال دیگر داروی حلقه بسته است که از اسکنرها و سیستم هایی برای کاهش خطر تجویز داروها به فرد اشتباه یا در زمان یا دوز نامناسب استفاده می کند. ما نیازهای شما را از تامین منابع و تدارکات تا اجرا شناسایی می کنیم.

 

پشتیبانی کسب و کار بالینی

ما پزشکان را به عنوان مشاور برای ارائه اطلاعات مهم مرتبط با مراقبت های بهداشتی و مشاوران حقوقی استخدام کرده ایم تا به ما کمک کنند قوانین و مقررات را هدایت کنیم. علاوه بر این، ما سال ها در بخش عمومی و صنعت مراقبت های بهداشتی کار کرده ایم و دانش ارزشمندی در مورد ساختار مراقبت های بهداشتی، چالش ها و موانع به دست آورده ایم. ما احتمالات را می شناسیم. کارشناسان مراقبت‌های بهداشتی ما به شما در حل چالش‌ها در سراسر زنجیره ارزش مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کنند و می‌توانند آنها را به فرصت تبدیل کنند.

 

تعریف سفر بیمار

هنگام شروع یک پروژه یا آزمایشی، اغلب مفید است که با تعریف سفر بیمار شروع کنید. به عنوان مثال، در طول پروژه ای که نیاز به دستگاه های تلفن همراه در یک بیمارستان را بررسی می کند، تعریف سفر بیمار کمک می کند تا مشخص شود چه چیزی باید شامل و حذف شود و اطلاعات را به عنوان مبنایی برای بهبود جمع آوری کند. با تعریف سفر بیمار، شکاف‌ها شفاف می‌شوند و می‌توان آنها را فعالانه برطرف کرد. این امر برای افزایش امنیت، رضایت و سلامت بیمار و کاهش هزینه ها ضروری است. ما این سرویس را برای چندین سال ارائه کرده ایم.

 

منبع: bearingpoint

 

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط