چگونه با تله ویزیت بیماری مربوط به پوست و مو خود را درمان کنیم؟

تله درماتولوژی چیست؟

خدمات پوست تله ویزیت از طریق از طریق وب سایت ایمن یا دستگاه تلفن همراه به بیماران امکان دسترسی ملی به متخصصین پوست دارای پروانه پزشکی را می دهد. بیماران یک مشاوره کامل، تشخیص کامل، برنامه درمان شخصی و نسخه های مناسب دریافت می کنند. بیماران می توانند دیگر مدت زمان زیادی را در مطب پزشک نگذرانند و رفت و آمدهای وقت گیر به مطب پزشکان نداشته باشند.

تله درماتولوژی چگونه کار می کند؟

شروع کار آسان است! پس از پاسخ به چند سوال اساسی و ارائه مختصر شرح حال پزشکی، از بیمار خواسته می شود عکس هایی از وضعیت پوست، ناخن یا مو خود را به راحتی ارسال نماید. حداکثر ​​در طی 24 ساعت، یک تشخیص و برنامه درمانی از طرف متخصص پوست به بیماران اطلاع داده می شود که در صورت لزوم نسخه هایی را نیز شامل می شود.

چه کسی می تواند از خدمات تله ویزیت استفاده کند؟

هر فرد بالغی می تواند از این سرویس استفاده کند. کودکان نیز میتوانند با کمک والدین خود از خدمات بهره ببرند.

با مراجعه به متخصص پوست مجازی چه شرایطی قابل درمان است؟

متخصصان پوست ما برای تشخیص و درمان بیش از 3000 بیماری پزشکی که بر روی پوست، مو و ناخن تأثیر می گذارند تخصص دارند. بسته به مورد، پزشک ممکن است تشخیص دهد که برای تشخیص دقیق تر و یا به منظور حل بهتر شرایط، به یک روش تشخیصی یا درمانی در داخل مطب نیاز است. این مراجعه حضوری خارج از خدمات پوست  تله ویزیت است و پوشش پرداختی یا پرداختی آن خدمات جداگانه است.

آیا بیماران می توانند برای یک مشکل اورژانسی پوست، مو یا ناخن به یک متخصص پوست مراجعه کنند؟

خدمات پوست ما در موارد اضطراری مورد استفاده قرار نمی گیرد. در صورت اضطراری تهدید کننده زندگی پزشکی، بلافاصله شماره 115 را شماره گیری کنید.

آیا کسانی که باردار یا شیرده هستند می توانند به یک متخصص پوست مراجعه کنند؟

لطفاً توجه داشته باشید که مادران باردار یا شیرده یا افرادی که قصد باردار شدن دارند، حتما پزشک خود را از شرایطشان با خبر سازند.

چه زمانی تله درماتولوژی در دسترس است؟

تله درماتولوژی تله ویزیت 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال، حتی در روزهای تعطیل نیز در دسترس است. از خدمات پوست تله ویزیت به عنوان جایگزینی مناسب برای مراجعه به مطب متخصص پوست یا راهی برای جلوگیری از انتظار طولانی مدت برای ویزیت توسط پزشک استفاده کنید!

در صورت نیاز به دارو هم سامانه تله ویزیت این امکان را دارد؟

اگر متخصص پوست تشخیص دهد که بیماری شما احتیاج به دارو دارد، می توانند نسخه ای برای شما به صورت تایپی در همان تله ویزیت یا بصورت دستنویس در نسخه خود همراه با مهر و مضایش در پای نسخه بنویسد وهمانند نسخه واقعی عکسش را برای شما ارسال کند. با عکس نسخه یا داروهای تایپ شده در سامانه تله ویزیت می توانید از داروخانه ها داروهای خود را تهیه کنید.

آیا اطلاعات من امن و خصوصی است؟

بله، ما ایمنی و حریم خصوصی بیمار را بسیار جدی می گیریم. تله ویزیت از استانداردهای ملی امنیت اطلاعات بیمار پیروی می کند. عکس های بیمار، اطلاعات شخصی و پزشکی و تشخیص ها هرگز به اطلاع عموم نمی رسد.

چه بیماریهای پوستی از طریق تله ویزیت قابل درمان است؟

تمام متخصصان پوست که بیماران تله ویزیت را درمان می کنند دارای پروانه پزشکی هستند. آنها می توانند بیش از 3000 بیماری پوست، مو و ناخن را به صورت آنلاین درمان کنند، از جمله:

  • آکنه و لکهای پوستی
  • راش های پوستی
  • لکه ها و خال های مشکوک
  • طاسی در نواحی مختلف بدن
  • اگزما
  • قارچهای پوستی
  • زگیل و سایر برجستگی های غیر عادی
  • حساسیت یا التهاب پوست
  • جای زخم
  • پسوریازیس
  • نیش حشرات
  • ریزش مو
  • عفونت های پوستی
  • نازک شدن و ضعیف شدن تارهای مو
  • و سایر بیماریهای مربوط به پوست و مو

فقط کافیست به راحتی از عارضه پیش آمده با دوربین گوشی خود عکس بگیرید و از طریق سامانه تله ویزیت به پزشک خود ارسال نمایید.

*چند نکته از تله ویزیت

در دوران اپیدمی کرونا  و شیوع همه گیری ویروس بدیهی است که شما بیماران عزیز نگران رفت و آمد مکرر به مراکز درمانی هستید. به همین دلیل سامانه تله ویزیت (TeleVisit24) با بهترین متخصصین پوست و مو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت آنلاین و بدون نیاز مراجعه حضوری هست. چنانچه هر سوالی در مورد مشکلات مربوط پوست و مو دارید و احساس می کنید احتیاج به ویزیت پزشک دارید به راحتی به صورت آنلاین از طریق سامانه تله ویزیت توسط برترین متخصصین پوست تله ویزیت ویزیت شوید. متخصصین ما با گرفتن شرح حال کامل در مورد علائم و مشکلات پیش آمده از بیماری شما در صورت نیاز امکان صدور نسخه، تجویز دارو و آزمایش برای بررسی بیشتر را خواهند داشت.


 

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط