تله مدیسین و درمان درد مزمن

هنگامی که زمان یا توانایی مراجعه به مطب پزشک خود را برای مراقبت های پزشکی ندارید، می توانید به بهداشت از راه دور مراجعه کنید. تیم استثنایی در مرکز مدیریت درد پیشرفته، سلامت از راه دور را به بیماران جدید و فعلی ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که با پزشک خود ویزیت ویدئویی، دریافت مراقبت های پزشکی و تجویز دارو در حالی که در راحتی در خانه خود بمانید را میدهد. یک ویزیت آنلاین درخواست کنید، یا اگر مایلید در مورد نحوه ثبت نام برای سلامت از راه دور بیشتر بدانید، با دفتر تماس بگیرید. کارکنان خوش برخورد می توانند اطلاعات مورد نیاز برای دسترسی به خدمات پزشکی مجازی را ارائه دهند.

 

سلامت از راه دور چیست؟

Telehealth روشی آسان برای استفاده و سازگار با HIPAA برای دریافت مراقبت های پزشکی با کیفیت به صورت مجازی و نه حضوری است.فرآیند ساده است! پس از درخواست یک تله ویزیت، ارائه‌دهنده شما یک دعوتنامه تقویم را با پیوندی به فرم‌های ثبت نام دیجیتال ارسال می‌کند .شما فرم ها را تکمیل می کنید و با استفاده از پیوند ارائه شده، با ارائه دهنده خود به صورت آنلاین در تاریخ و ساعت مشخص شده در دعوت نامه خود ملاقات می کنید.

علاوه بر دریافت مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا بدون مراجعه به مطب پزشک، یک مزیت دیگر نیز وجود دارد: شما مجبور نیستید در همان محل با پزشک خود باشید.اگر از پزشک یا متخصص مراقبت های اولیه خود فاصله دارید، همچنان می توانید مراقبت های پزشکی مورد نیاز خود را به روشی راحت و راحت از طریق بهداشت از راه دور دریافت کنید.

 

سلامت از راه دور چگونه کار می کند؟

پلت فرم سلامت از راه دور شما خدماتی از قبیل:

ویدیوی دو طرفه با کیفیت بالا: با سلامت از راه دور، از ویدئو کنفرانس استفاده می‌کنید تا با ارائه‌دهنده خود ملاقاتی رو در رو داشته باشید - مثل اینکه در مطب پزشکتان کنار هم نشسته‌اید.

 

ثبت دیجیتال بیمار: شما به صورت آنلاین ثبت نام می کنید، جایی که می توانید علائم، آلرژی ها، داروها، سابقه پزشکی و کارت شناسایی خود را قبل از اولین ملاقات از راه دور با پزشک خود ارسال کنید.

 

مدیریت نسخه: پزشک شما داروهای شما را مدیریت می کند و نسخه های شما را به صورت الکترونیکی به داروخانه مورد نظر شما ارسال می کند.

 

پرداخت آنلاین امن: نرم افزار Telehealth به شما این امکان را می دهد که پرداخت خود را به صورت آنلاین به صورت امن ارسال کنید.

 

قابلیت چت و اشتراک گذاری عکس: می توانید با پزشک خود چت کنید و در صورت لزوم به راحتی عکس های علائم خود را آپلود کنید. ارتباط یک خیابان دو طرفه است، زیرا پزشک شما می تواند با پیام هایی با شما تماس بگیرد.

 

سازگار با HIPAA :HIPAA قانونی است که از حریم خصوصی سوابق پزشکی و اطلاعات سلامت شخصی شما محافظت می کند. تعاملات بهداشتی از راه دور شما نیز ایمن است و فقط کاربران مجاز می توانند به جلسات سلامت از راه دور شما دسترسی داشته باشند.

 

 

چه خدمات مراقبت های بهداشتی را می توانم از طریق بهداشت از راه دور دریافت کنم؟

شما می توانید بسیاری از خدماتی را که معمولاً در مطب ارائه می شود دریافت کنید، اما باید با ارائه دهنده خود مشورت کنید تا دقیقاً بدانید که آنها چه خدماتی را از طریق بهداشت راه دور ارائه می دهند.با این حال، در مورد یک اورژانس پزشکی، باید در مرکز مراقبت فوری محلی یا بخش اورژانس بیمارستان به دنبال مراقبت باشید.

 

آیا بیمه هزینه های سلامت از راه دور را پرداخت می کند؟

برخی از شرکت های بیمه سلامت از راه دور را پوشش می دهند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند. به‌علاوه، برخی از ایالت‌ها از شرکت‌های بیمه می‌خواهند تا با همان نرخی که برای قرارهای ملاقات حضوری پوشش می‌دهند، هزینه را بازپرداخت کنند. در اکثر ایالت ها، Medicaid سلامت از راه دور را پوشش می دهد. با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید تا متوجه شوید که آیا تحت پوشش هستید یا خیر.

 

منبع: apmconline

 

برچسب ها: تله ویزیت TeleVisit

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط