دردشناسی و متاورس

با محبوبیت ارزهای دیجیتال، بلاک چین، پروژه های توکن غیرقابل تعویض، متاورس و سایر جوامع آنلاین، جهان بیشتر به هم متصل می شود. با این حال، ما همچنین شاهد افزایش شدید میزان افسردگی و احساس انزوا و تنهایی هستیم. این تحول مسلماً علت و معلولی نیست، اما با توجه به اینکه نسل‌های جوان بیشتر درگیر فضاهای مجازی می‌شوند، قابل تامل است. همه‌گیری جهانی بحران بهداشت روان ملی را تشدید کرده است. سلامت روان آمریکا گزارش داد که 47.1 میلیون نفر در ایالات متحده با وضعیت سلامت روان زندگی می کنند. این از هر پنج آمریکایی یک نفر است

هر چند این ارقام ناراحت کننده باشند، پیشرفت با درمان ها و درمان های مدرن در داخل و خارج از دنیای مجازی در حال انجام است. آیا برای ملاقات با پزشک یا درمانگر دارای گواهی رمزنگاری خود وارد رایانه خود شوید؟ در مورد دریافت نسخه تحویل درب منزلتان چطور؟ بسیاری از جوانان در واقع در یک محیط مجازی که توسط همسالان احاطه شده اند و توسط آواتار انتخابی خود نشان داده می شوند، احساس راحتی بیشتری می کنند.

در حالی که پزشکی به طور سنتی یک برخورد عملی بوده است، این بیماری همه گیر به سرعت پذیرش فناوری های مراقبت از راه دور را تسریع کرده است. قبل از همه گیری-19، 43 درصد از مراکز درمانی به ارائه خدمات بهداشت از راه دور معروف بودند. در سال 2020 شاهد افزایش این درصد به 95 درصد بودیم.

در سرتاسر جهان، بسیاری از سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی ما نیز مورد بررسی شدید قرار گرفته‌اند. با فشارهای ناشی از افزایش هزینه ها، پیری جمعیت، منابع محدود و فشار ناشی از یک بیماری همه گیر جهانی، ایده آوردن بخش هایی از مراقبت های بهداشتی از بیمارستان به خانه ممکن است ایده بدی به نظر نرسد.

همانطور که زندگی روزمره ما بیشتر و بیشتر دیجیتالی می شود، فشار همه گیر به پیشرفت های ما قطعا فرصت های مرتبط با سلامت و مدل های تجاری بیشتری را برای ما کشف کرده است. بیایید برخی از راه هایی را که در آن شاهد شروع این پیشرفت های جدید برای شکل دادن به آینده مراقبت های بهداشتی در متاورس خواهیم بود.

خدمات جامع مدیریت درد عمدتاً در مناطق شهری مستقر هستند و فرصت های مشاوره تخصصی را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی جامعه محدود می کند. یک جامعه برای مدیریت درد می‌تواند فرصت‌هایی را برای مشاوره با ایجاد روابط حرفه‌ای بین ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی جامعه و متخصصان مدیریت درد ایجاد کند. TelePain یک تله ویزیت از راه دور مدیریت درد را ارائه می‌کند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

درد مزمن مشکل مهمی در بین پرسنل نظامی و از اولویت های نظام سلامت ارتش است. گروه وظیفه مدیریت درد جراح عمومی ارتش استفاده از قابلیت های بهداشت از راه دور را برای بهبود مدیریت درد توصیه می کند. گروهی از متخصصان درد به نمایندگی از داروهای درد، داخلی، بیهوشی، پزشکی توانبخشی، روانپزشکی، پزشکی اعتیاد، روانشناسی سلامت، فارماکولوژی، پرستاری، و مدیریت درد مکمل و یکپارچه، توصیه های مدیریت درد را برای هر بیمار ارائه می دهند

TelePain به اعضا اجازه می‌دهد تا از طریق بحث‌های مطالعه موردی، برنامه‌های مراقبت بین‌رشته‌ای را برای بیماران درد پیچیده ایجاد کنند. استراتژی‌های مدیریت درد مبتنی بر شواهد به‌دست‌آمده می‌تواند به سایر ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در کلینیک‌های اعضا منتشر شود، که پتانسیل بهبود مراقبت از بیماران درد مزمن را دارد.

همچنین بیماران میتوانند نسخه ها و آزمایشات خودرا از راه دور به پزشک بفرستند و همینطور با یک تله ویزیت سریعا مشکل خود را با پزشکشان درمیان بگذارند و سریعا نسخه خود را دریافت کنند.در متاورس پزشکان میتوانند از طریق عینک های واقعیت مجازی شرح حال بیمار را به صورت دقیق بررسی کنند و گویا یک تله ویزیت حضوری ایجاد شده است .همینطور همزمان با سایر همکاران مشورت کرده و یا به دانشجویان پزشکی خود آموزش دهند.

برچسب ها: تله ویزیت TeleVisit

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط