سلامت از راه دور و مدیریت درد مزمن

همه گیری کووید-19 خواستار تغییرات شدید برای گسترش و اجرای سریع سلامت از راه دور برای جلوگیری از نقض مراقبت از بیماران مزمن شد. در پاسخ به چالش اجرای مراقبت از راه دور در خدمات درد مزمن، تخصصی که به شدت وابسته به ارتباط پزشک و بیمار، معاینه فیزیکی، و بازدیدهای مکرر پیگیری است، نیازمند سازگاری گسترده شامل فرآیندهای اداری و روال‌های بالینی است.

ما تجربه خود را از انطباق سریع موفق با پارادایم پزشکی از راه دور به عنوان پاسخی به همه‌گیری COVID-19 در زمان محدودیت قابل توجه دسترسی به خدمات بیمارستانی سرپایی برای بیماران مبتلا به درد مزمن کودکان و بزرگسالان ارائه می‌کنیم. شواهد علمی فعلی برای استفاده از سلامت از راه دور برای مدیریت درد مزمن را پوشش می‌دهد و چالش‌های پیاده‌سازی پزشکی از راه دور در کلینیک‌های سرپایی را از دیدگاه‌های مختلف به تفصیل شرح می‌دهد. بهترین شیوه ها برای استفاده از راه دور توصیه می شود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

به عنوان یک فرآیند کنترل کیفیت داخلی، یک نظرسنجی آنلاین غیررسمی برای ارزیابی افکار و تجربیات بیماران و مراقبان با استفاده از خدمات مشاوره پزشکی از راه دور در کلینیک درد کودکان انجام شد. ارائه خدمات مدیریت درد مزمن از طریق بهداشت از راه دور یک گزینه مناسب برای بسیاری از بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی است که بستگی به در دسترس بودن مواد و آموزش مناسب، با دستورالعمل هایی برای بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی دارد. با سرعت سریع پیشرفت های تکنولوژیکی، حتی ادغام بیشتر سلامت از راه دور در مراقبت های بهداشتی روتین امکان پذیر است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

برچسب ها: تله ویزیت TeleVisit

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط