تله ویزیت (ویزیت آنلاین) برای مشکلات زنان و زایمان

چه نوع ویزیت هایى را خانم ها مى توانند به صورت تله ویزیت TeleVisit ( ویزیت آنلاین ) انجام دهند ونیاز به مراجعه حضورى به مطب متخصص زنان نیست؟

ویزیت هایی که پی در پی باشد و هدف پیگری شرایط  و روند درمانی بیمار را تحت نظر داشته باشد و ویزیت های آنلاین دوران بارداری (مشاوره برای پیشگیری از بارداری و یا اقدام برای بارداری) کنترل تغییرات در بارداری، مشاوره درمان ناباروری ، خونریزی های نامنظم  ، ویزیت هایی جهت تجویز و مشاوره دارویی، معرفی آزمایشگاه و بررسی نتایج آزمایشات ، منعطف کردن برنامه دارویی بیمار مانند : درمان جایگزین برای داروهای هورمونی در پیشگیری از بارداری و درمان و کنترل خونریزی های غیرطبیعی رحم  و در نهایت بررسی نتایج تصویربرداری مانند : Dexascans ، ماموگرافی و سونوگرافی.

اگر زوجین  تصمیم به بارداری دارند ، اکنون زمان مناسبی برای استفاده از ویزیت آنلاین از طریق تله ویزیت TeleVisit است. در یک ویزیت آنلاین  برای درمان ناباروری ابتدا  در مورد سابقه پزشکی خانم گفتگو می شود و اگر زوجین مشکلی دارند  با کمک پزشک متخصص زنان در سامانه تله ویزیت TeleVisit گزینه های درمانی و جدول زمانی را تعیین می کنند و پزشک باید  با سابقه پزشکی بیمار آشنا شود (به عنوان مثال ، شرایط سلامتی ، داروهای فعلی ، درمان های قبلی باروری).

زوجین می توانند با  تغییر در سبک زندگی ، مانند ترک سیگار یا مصرف ویتامین ها و داروهای ضروری جهت اقدام به بارداری زودتر به نتیجه مطلوب برسند. اگر خانمی در تخمک گذاری دچار مشکل باشد ، پزشک مدتخصص ممکن است داروهایی  را در طی یک ویزیت آنلاین برای سلامتی وی  تجویز کند. انجام آزمایشات  و معاینات فیزیکی برای درمان های ناباوری مانند IVF لازم است - اما لازم به ذکر است که بسیاری از پزشکان در حال حاضر درمان IVF را به تعویق می اندازند زیرا این یک روش انتخابی است و اجباری در انجام آن نیست . در این بین ، یک زن و شوهر علاقه مند به IVF می توانند با یک پزشک متخصص زنان صحبت کنند و از طریق تله ویزیت TeleVisit و تنها با موبایل هوشمند خود به صورت آنلاین با پزشک متخصص در ارتباط باشند و به تلاش برای باردار شدن ادامه دهند.

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط