مزایای بیشمار تله مدیسین در هدف ارتوپدی

پزشکی از راه دور یک رویکرد منحصر به فرد برای گسترش خدمات به بیماران با نیازهای ارتوپدی ارائه می دهد. بیماران می توانند با استفاده از رایانه و دستگاه های تلفن همراه به دریافت مراقبت از متخصصان ارتوپدی دستیابی داشته باشند. پزشک شما می‌تواند سلامت شما را کنترل کند و همان سطح مراقبت‌های مشاوره‌های داخل مطب را با آسایش خانه یا محل کار شما ارائه دهد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

تله مدیسین چیست؟

پزشکی از راه دور، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را قادر می سازد تا با استفاده از فناوری ارتباطات الکترونیکی، بیماران را از راه دور ارزیابی، تشخیص و درمان کنند. استفاده از فناوری برای ارائه مراقبت، شکافی را برای بیمارانی که نیازهای ارتوپدی تهدیدکننده حیات ندارند، در زمانی که نیازی به ویزیت حضوری نیست، پر می کند.

دکتر متیو پایفر، جراح ارتوپد دارای گواهی هیئت مدیره، مشاوره از راه دور را به بیماران جدید و موجود در سانتا باربارا، کالیفرنیا ارائه می دهد. بازدیدهای تلویزیونی کلید دریافت مراقبت مداوم و دسترسی به مراقبت بدون نیاز به مسافرت یا مرخصی از کار است.

 

دسترسی گسترده به خدمات ارتوپدی

در حالی که مراقبت های ارتوپدی اغلب بسیار عملی است، بسیاری از جنبه های مراقبت از بیمار به غیر از معاینات فیزیکی و روش های جراحی را می توان از راه دور از طریق TeleVisits انجام داد.بیمارانی که نیاز به ارتوپدی دارند می توانند از طریق نوبت دهی از راه دور به خدمات زیر دسترسی داشته باشند:

-پزشکی از راه دور

-ویزیت اولیه

-هماهنگی درمان

-پیگیری بعد از عمل

-پیگیری پیشرفت درمان

-بررسی نتایج تست تصویربرداری

-مدیریت بهبودی پس از جراحی

-تجویز یا تغییر داروها

-در مورد علائم جدید یا موجود بحث کنید

-پیشرفت فیزیوتراپی را زیر نظر داشته باشید

-در مورد توصیه های درمانی بحث کنید

-راحتی

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

بیماران مبتلا به مشکلات ستون فقرات، مفاصل و اسکلتی عضلانی اغلب باید با ناراحتی و محدودیت حرکتی به صورت روزانه دست و پنجه نرم کنند. امکان برنامه ریزی TeleVisit برای مراقبت مداوم به این معنی است که شما مجبور نخواهید بود آسایش خانه خود را ترک کنید یا ترتیبات خاصی را برای حضور در قرار خود انجام دهید. شما از راه دور و بدون نیاز به سفر به خدمات بالینی دسترسی دارید.

 

منبع: matthewpifermd

 

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط