مقالات آموزشی

 
همه چیز درباره هایفوتراپی

همه چیز درباره هایفوتراپی

امواج متمرکز شده فراصوت با شدت بالا یا همان هایفوتراپی یکی از درمان های زیبایی برای پوست می باشد که باعث سفت شدن آن و از بین بردن چین و چروک ها می شود. در واقع این روش جایگزینی برای لیفت صورت می باشد که درد ندارد و در این روش از انرژی فراصوت استفاده می کنند تا تولید کلاژن پوست را بالا ببرند و در نتیجه پوست سفت تری را به شما تحویل می دهند.
همه چیز درباره جراحی چال گونه

همه چیز درباره جراحی چال گونه

جراحی چال گونه یا دیمپل پلاستی ، (به نام جراحی ایجاد گودی) یک عمل جراحی پلاستیک است که باعث ایجاد گودی در صورت می شود. چال گونه، فرورفتگی های کوچکی در گونه ها است که هنگام لبخند زدن برخی افراد ظاهر می شود. این یک ویژگی ارثی است، به دلیل تورفتگی در لایه زیر پوست ایجاد می شود.
همه چیز راجب جراحی زیبایی گوش

همه چیز راجع به جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی اشاره به جراحی تغییر شکل پینا همان بخش خارجی گوش داشته و با هدف اصلاح بد فرمی یا بهبود ظاهر گوش انجام می شود. جراحی زیبایی گوش معمولاً به اصلاح فرم و ترمیم گوش بیرونی بعد از یک تصادف یا بد فرمی مادرزادی گفته می شود.برای انجام این عمل زیبایی پشت گوش ها را به سر متصل می کنند تا ظاهر بهتری داشته باشد.
جراحی زیبایی از راه دور , Tele Cosmetic Surgery

جراحی زیبایی از راه دور , Tele Cosmetic Surgery

جراحی زیبایی یک رشته منحصر به فرد از پزشکی است که بر بهبود ظاهر از طریق تکنیک های جراحی و پزشکی تمرکز دارد. جراحی زیبایی را می توان در تمام نواحی سر ، گردن و بدن انجام داد .
جراحی پلک افتاده یا درمان افتادگی پلک چگونه انجام می‌شود؟

جراحی پلک افتاده یا درمان افتادگی پلک چگونه انجام می‌شود؟

معمولاً انجام عمل جراحی بهترین روش برای درمان افتادگی پلک چشم‌ها است. جراح عضلات لواتور (بالابرنده) را سفت می‌کند تا پلک، لیفت پیدا کرده و میدان دید و ظاهر شما بهبود یابد. در موارد بسیار حاد که عضلات بالابرنده ضعیف شده‌اند، جراح پلک را به زیر ابرو وصل می‌کند.
پولیپ بینی چیست؟

پولیپ بینی چیست؟

پولیپ بینی به انگلیسی(Nasal polyp) : توموری غیر سرطانی است که از غشاء مخاطی بینی و سینوس‌ها بطور غیرعادی رشد کرده و با ایجاد حجم در مجرای بینی باعث مشکلات تنفسی می‌شود. از علل بروز پولیپ می‌توان به عوامل آلرژی، عفونت‌ها، و بیماری نادر فیبروز کیستیک اشاره نمود.
درباره پزشک
دکتر فاطمه نعمت اللهی

» تخصص: زنان، زایمان و نازایی

» شهر : تهران