مقالات آموزشی

 
فقر داده و نابرابری در دسترسی به خدمات سلامت

فقر داده و نابرابری در دسترسی به خدمات سلامت

فقر داده‌ سلامت، مطابق با تعریف به صورت ناتوانی افراد، گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در دسترسی به خدمات نوآورانه سلامت به دلیل کمبود داده کافی تعریف می‌شود. برای درک کامل این مشکل اولین گام، درک ماهیت داده‌های سلامت، نحوه استفاده از آنها و شناخت تفاوت و ناهمگونی داده‌های سلامت است.
چه مقرراتی برای جلوگیری از نقض حریم خصوصی در خدمات سلامت وجود دارد؟

چه مقرراتی برای جلوگیری از نقض حریم خصوصی در خدمات سلامت وجود دارد؟

قوانین امنیتی و حریم خصوصی HIPAA، سازمان‌های خدمات سلامت را ملزم می‌کند فرایندها و روش‌هایی را اتخاذ کنند تا از بالاترین درجه‌‌ی محرمانه بودن اطلاعات بیمار اطمینان حاصل کنند. بیماران تمایل دارند اطلاعاتشان ایمن باشد و برای ایمن و محرمانه بودن آن‌ها به شرکت‌ها اعتماد می‌کنند.
اهمیت و کاربرد [ پلتفرم تله ویزیت ]در سرعت و رشد خدمات و افزایش درآمد حوزه های هنر و صنعت زیبایی وسل

اهمیت و کاربرد [ پلتفرم تله ویزیت ]در سرعت و رشد خدمات و افزایش درآمد حوزه های هنر و صنعت زیبایی وسلامت پوست و مو در گفتگو با بانو اعظم شعبانی

دانانیوز: تله ویزیت بدون شک به عنوان یک نرم افزار جامع می‌تواند مهم‌ترین و مؤثرترین شبکۀ ارتباطی برای مشتریان، هنرجویان و مدیران اموزشگاهها و سالنهای زیبایی و سلامت پوست و مو در سراسر کشور باشد و راه‌حلی امن، سریع و بدون انتظار برای دستیابی مشتریان و جامعه هدف به شما و خدمات‌تان خواهد بود..
خدمات ارائه شده حوزه سلامت دیجیتال

خدمات ارائه شده حوزه سلامت دیجیتال

سلامت دیجیتال از هم‌آیند پیشرفت در حوزه‌های دیجیتال و ژنتیک با حوزه‌های سلامت، مراقبت سلامت، معیشت و اجتماع پدید می‌آید تا خدمات‌رسانی سلامت را ارتقا دهد. این رشته از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می‌گیرد تا مشکلاتی را که بیماران با آن درگیر هستند مرتفع کند.
خدمات سلامت دیجیتال چیست؟

خدمات سلامت دیجیتال چیست؟

از مزایای بزرگ فناوری های جدید در بخش مراقبت های بهداشتی ، چگونگی همه کاره بودن آنها است
درباره پزشک
دکتر فاطمه نعمت اللهی

» تخصص: زنان، زایمان و نازایی

» شهر : تهران