مقالات آموزشی

 
چگونه با Healthcare Tech SaaS راه حل های کاربر پسند و ایمن بسازیم؟

چگونه با Healthcare Tech SaaS راه حل های کاربر پسند و ایمن بسازیم؟

بازار توسعه مراقبت های بهداشتی saas بسیار بزرگ است و هنوز اشباع نشده است. سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی به راه‌حل نرم‌افزاری مناسب نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا عملیات روزانه خود را ساده‌تر کنند. فناوری نسل بعدی در برنامه‌های saas مراقبت‌های بهداشتی، اتوماسیون را به ارمغان می‌آورد و در نتیجه به بهبود کارایی عملیاتی کمک می‌کند.بازار توسعه مراقبت های بهداشتی saas بسیار بزرگ است و هنوز اشباع نشده است. سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی به راه‌حل نرم‌افزاری مناسب نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا عملیات روزانه خود را ساده‌تر کنند. فناوری نسل بعدی در برنامه‌های saas مراقبت‌های بهداشتی، اتوماسیون را به ارمغان می‌آورد و در نتیجه به بهبود کارایی عملیاتی کمک می‌کند.
Solve.Care با Chainlink همکاری می کند تا داده های دنیای واقعی را برای خدمات بهداشت و درمان بلاک چین

SolveCare با Chainlink همکاری می کند تا داده های دنیای واقعی را برای خدمات بهداشت و درمان بلاک چین ارائه دهد

ما مشتاقیم اعلام کنیم که Solve.Care با Chainlink همکاری کرده است تا شبکه های اوراکل غیرمتمرکز را در پلت فرم Solve.Care ادغام کند تا نقش قراردادهای هوشمند در آینده صنعت مراقبت های بهداشتی را گسترش دهد. شبکه اوراکل غیرمتمرکز پیشرو در بازار Chainlink برای منبع امن و ارائه داده‌های پزشکی خارج از زنجیره مورد نیاز برای اجرای خدمات مراقبت بهداشتی مبتنی بر قرارداد هوشمند استفاده خواهد شد و صنعت را متحول خواهد کرد.
نارسایی قلبی (Congestive Heart Failure (CHF

نارسایی قلبی (Congestive Heart Failure (CHF

نارسایی قلبی که بعضاً نارسایی احتقانی قلبی (Congestive Heart Failure (CHF نامیده می شود، زمانی اتفاق می افتد که عضلات قلب شما نتواند خون را به مقدار کافی پمپاژ کند. شرایطی مانند تنگ شدن شریان های قلبی (بیماری های عروق کرونر قلب) یا فشارخون بالا به تدریج قلب شما را ضعیف یا سفت می کند و قلب نمی تواند خون را وارد کند و آن را به بافت های مختلف بدن پمپاژ کند.
درباره پزشک
دکتر فاطمه نعمت اللهی

» تخصص: زنان، زایمان و نازایی

» شهر : تهران