مقالات آموزشی

 
Solve.Care با Chainlink همکاری می کند تا داده های دنیای واقعی را برای خدمات بهداشت و درمان بلاک چین

SolveCare با Chainlink همکاری می کند تا داده های دنیای واقعی را برای خدمات بهداشت و درمان بلاک چین ارائه دهد

ما مشتاقیم اعلام کنیم که Solve.Care با Chainlink همکاری کرده است تا شبکه های اوراکل غیرمتمرکز را در پلت فرم Solve.Care ادغام کند تا نقش قراردادهای هوشمند در آینده صنعت مراقبت های بهداشتی را گسترش دهد. شبکه اوراکل غیرمتمرکز پیشرو در بازار Chainlink برای منبع امن و ارائه داده‌های پزشکی خارج از زنجیره مورد نیاز برای اجرای خدمات مراقبت بهداشتی مبتنی بر قرارداد هوشمند استفاده خواهد شد و صنعت را متحول خواهد کرد.
یک اکوسیستم پزشکی هوشمند

Medicalchain یک اکوسیستم پزشکی هوشمند

هدف ما این است که بیمار را تحت کنترل داده های پزشکی خود قرار دهیم و به آنها این قدرت را بدهیم که تنها و جامع ترین نسخه پرونده خود را با هر سازمانی در شبکه پزشکی خود به اشتراک بگذارند.سوابق تکه تکه شده بیماران ناکارآمدی و نادرستی در وسعت سیستم مراقبت های بهداشتی ایجاد می کند.
آشنایی با Aidoc

آشنایی با Aidoc

آی داک مدیکال یک شرکت فناوری اسرائیلی است که سیستم‌های تریاژ و اطلاع رسانی ساده را با کمک کامپیوتر توسعه می‌دهد. Aidoc برای الگوریتم های سکته مغزی، آمبولی ریوی، مشکلات دهانه رحم، خونریزی داخل جمجمه، مشکلات داخل شکمی و آمبولی ریه تاییدیه FDA و CE را دریافت کرده است.
مروری بر TelePain

مروری بر Tele Pain

شناخته شده است در این جا میخواهیم به شاخه ای از پزشکی از راه دور برای مدیریت درد مزمن بپردازیم.پروتکل یکپارچه شناختی-رفتاری و گروهی از درمان های جسمی با استفاده از فناوری کنفرانس ویدئویی در سایت های از راه دور تهیه شده است تا مدیریت درد را برای افراد دردمند فراهم کند...
Aimedis در حال ساخت متاورس سلامت با زنجیره کلینیک های خود است

Aimedis در حال ساخت متاورس سلامت با زنجیره کلینیک های خود است

شرکت پزشکی مبتنی بر بلاک چین Aimedis در حال ورود به متاورس است. برای انجام این کار، شما در فضای دیجیتال با زنجیره کلینیک خود در منطقه خود کار می کنید.
نارسایی قلبی (Congestive Heart Failure (CHF

نارسایی قلبی (Congestive Heart Failure (CHF

نارسایی قلبی که بعضاً نارسایی احتقانی قلبی (Congestive Heart Failure (CHF نامیده می شود، زمانی اتفاق می افتد که عضلات قلب شما نتواند خون را به مقدار کافی پمپاژ کند. شرایطی مانند تنگ شدن شریان های قلبی (بیماری های عروق کرونر قلب) یا فشارخون بالا به تدریج قلب شما را ضعیف یا سفت می کند و قلب نمی تواند خون را وارد کند و آن را به بافت های مختلف بدن پمپاژ کند.
درباره پزشک
دکتر فاطمه نعمت اللهی

» تخصص: زنان، زایمان و نازایی

» شهر : تهران