مقالات آموزشی

 
پزشکی از راه دور اینجاست که بماند نه تنها برای پزشکان بلکه برای تمام افراد روی کره زمین

پزشکی از راه دور اینجاست که بماند نه تنها برای پزشکان بلکه برای تمام افراد روی کره زمین

این بیماری همه گیر نحوه تفکر بیماران را در مورد تعامل با پزشک و سیستم بهداشتی خود در هر مرحله از سفر مراقبتی خود تغییر خواهد داد، از جمله نحوه پرداخت هزینه مراقبت.
پزشکان باید چه فناوری داشته باشند؟

پزشکان باید چه فناوری داشته باشند؟

این روزها فناوری نقش مهمی را در پزشکی ایفا می کند و پزشکی از راه دور از جمله این فناوری ها است. Telemedicine به پزشکان امکان انجام مشاوره با بیماران از راه دور را می دهدکه ممکن است پیچیده به نظر برسد اما با دانش درست و فناوری ، پزشکی از راه دور می تواند به بخشی از مراقبت از بیمار تبدیل شود.
آیا هوش مصنوعی جایگزین پزشکان خواهد شد؟

آیا هوش مصنوعی جایگزین پزشکان خواهد شد؟

آیا هوش مصنوعی جایگزین پزشکان خواهد شد؟ آیا پزشکان کارشان را از دست خواهند داد؟ درزمینه پزشکی، هوش مصنوعی مشاغلی را تصاحب کرده که منجر به ترس و واهمه جامعه پزشکی شده است. انقلاب چهارم صنعتی، خودکارسازی و دیجیتال‌سازی بازار کار را وارونه کرده است. اکثر مردم ترسشان از این است که ربات‌ها و هوش مصنوعی شغل آن‌ها را خواهد ربود. نگرانی‌های مشابهی در پزشکی در زمینه جایگزین شدن هوش مصنوعی در رادیولوژی، پیشی گرفتن ربات‌ها از جراحان و یا اشغال شغل‌های داروسازان، وجود دارد.با آنکه شکی نیست که هوش مصنوعی بخشی مهم از آینده پزشکی خواهد بود ولی چهار دلیل اصلی وجود دارد که هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین پزشکان شود.
شیکاگو، 02 فوریه 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - از طریق NewMediaWire – Epazz Inc. (OTC Pink: EPAZ، ارائه‌ده

Epazz DeskFlex کلینیک های مجازی متاورس را راه اندازی می کند، نسل بعدی پزشکی از راه دور برای پزشکان و مراکز مراقبت های بهداشتی

شیکاگو، 02 فوریه 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - از طریق NewMediaWire – Epazz Inc. (OTC Pink: EPAZ، ارائه‌دهنده مأموریت حیاتی راه‌حل‌های متاورس، برنامه‌های موبایل ارز دیجیتال بلاک چین و راه‌حل‌های نرم‌افزار کسب‌وکار مبتنی بر ابر، امروز اعلام کرد که فناوری نرم افزاری شاخص آن، دفتر مجازی DeskFlex Metaverse، در حال توسعه کلینیک های مجازی است تا پزشکی از راه دور را به سطح بعدی برساند. کلینیک‌های مجازی DeskFlex Metaverse به پزشکان اجازه می‌دهد تا تصاویر سه‌بعدی بلادرنگ را برای انجام ارزیابی‌ها و مشاوره‌های بیمار به دست آورند، بنابراین برنامه‌های پزشکی از راه دور را ساده‌سازی و ارتقا می‌دهند.
درمان ورم با کمک پزشکان تله ویزیت

درمان ورم با کمک پزشکان تله ویزیت

ورم ممکن است در پوست، مفاصل، و دیگر بافت‌ها و ارگان‌های بدن بروز کند. چند دلیل برای ایجاد ورم در قسمت‌های مختلف بدن مطرح است، و برخی از این دلایل ممکن است جدی‌تر از بقیه باشند.
درباره پزشک
دکتر فاطمه نعمت اللهی

» تخصص: زنان، زایمان و نازایی

» شهر : تهران