ترمیم پارگى بخیه واژن پس از زایمان طبیعی

به دنیا آوردن فرزند و زایمان طبیعى یکی از بزرگترین لذت های زندگی است اما در طى دوران باردارى و هنگام زایمان ممکن است واژن شما آسیب ببیند. خبر خوب این است که راه های جبران این آسیب وجود دارد. پس از زایمان می توانید رژیم غذایی مناسب و ورزش کگل برای ترمیم محل بخیه خود را آغاز کنید و پس از چندین ماه در صورت عدم مشاهده نتایج دلخواه می توانید به جراح زنان برای مشاهده و انجام هر یک از روش های درمانی مراجعه کنید.

براى انتخاب نوع عمل یا هر روش درمانى تنها کافى است  عکس محل پارگى بخیه زایمان را توسط اپلیکیشن تله ویزیت  TeleVisit جهت بررسی بفرستید و ارزیابى محل بخیه پارگى زایمان با استفاده از این آپ تله ویزیت مقدور است. این نکته را مدنظر قرار دهید که بدون معاینه و مراجعه حضورى نیز انتخاب نوع روش ترمیمی واژن بعد از زایمان مقدور مى باشد و بهتر است قبل از هرچیز عکس محل پارگى بعد از زایمان را از طریق سامانه  TeleVisitبراى جراح متخصص زنان از طریق اپلیکیشن تله ویزیت TeleVisitبفرستید تا در صورت نیاز به عمل جراحى زیبایى و یا ترمیمى این عمل براى شما توسط جراح زنان انجام شود.

همچنین چنانچه قصد انجام عمل زیبایی یا ترمیمی دارید و در انتخاب عمل جراحى خود شک دارید پیشنهاد می کنیم بر روی لینک زیر کلیک کنید، عکس ناحیه بخیه زایمان خود را بفرستید و نوبت عمل دریافت کنید.

نظرات

پانته آ
من هم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید
شیوا

مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از اطلاع رسانیتون

حمیده دهقان
بسیار متشکرم
Joe Henderson
Dude, this is awesome. Thanks so much
ارسال نظر
سایر پزشکان مرتبط